سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریال «افسانه خورشید و ماه» با رای مخاطبان روی آنتن شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی «افسانه خورشید و ماه» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

با توجه به نظرسنجی انجام شده برای انتخاب جایگزین سریال‌های شرقی، از میان مجموعه‌های تلویزیونی اعلام شده، سریال «افسانه خورشید و ماه» با اخذ ۲۶ هزار رای حائز ۴۹ درصد آرا و رتبه اول نظرسنجی شد.

مجموعه تلویزیونی «افسانه خورشید و ماه» از شب گذشته ۹ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ جایگزین «سال‌های دور از خانه» شد. 

همچنین سریال «داستان زندگی» نیز با اخذ ۲۰ هزار رای حائز ۳۸ درصد از آرا شد و در رتبه دوم نظرسنجی قرار گرفت که پس از مجموعه تلویزیونی «افسانه خورشید و ماه» پخش خواهد شد.

این مجموعه در ژانر خانوادگی - تاریخی داستان یک پادشاه و خانواده اش را در بر می‌گیرد که برای حفظ امپراتوری تلاش می‌کنند و مضمون آن هم به احقاق حق و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان‌ها برمی گردد. 

این سریال به کارگردانی کیم دو هون و لی سونگ جون است که کیم سو هوآن، هان گا این، جونگ وو، کیم مین سئو و کیم یو جونگ در آن نقش آفرینی می‌کنند.

گفتنی است سریال «افسانه خورشید و ماه» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود و ساعات ۱۲:۳۰، ۶:۳۰، ۰۰:۳۰ بازپخش می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
سریال افسانه ماه و خورشید اصلا دوست ندارم تا پایان سریال فعلا شبکه تماشا تعطیل اوشین خیلی قشنگ بود حیف سریال رو خیلی خلاصه و تندتند به پایان رسوندید
نازی
۲۱:۱۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
چرا امپراطور دریا را نشون نمیدید؟؟؟؟
بیشتر نظرات با امپراطور دریا موافق بود.
امیر
۱۱:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
جز جومونگ و امپراتور دریا بقیه این سریالای کره ای خوب نیستن. انشاله زود تموم بشه تا بعدش هانیکو رو ببینیم. فعلا تا 20 روز با شبکه تماشا خداحافظی میکنیم.