سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروگاه ۵ مگاواتی طغرالجرد به‌زودی افتتاح می‌شود

توکلی فرماندار کوهبنان گفت: نیروگاه ۵ مگاواتی که در طغرالجرد در حال احداث است، به‌زودی افتتاح می‌شود.

به مناسبت هفته دولت، مجید توکلی فرماندار کوهبنان در جمع مردم ولایت مدار و انقلابی این شهرستان در مسجد جامع با اعلام اینکه کوهبنان کارگاهی شده که در گوشه گوشه آن کار در حال انجام است، گفت: در شهرک امام حسین ۳۰۸ قطعه در حال واگذاری، زیر سازی و آسفالت است.

وی افزود: میدان سادات جعفری در ورودی شهر کوهبنان از سمت کرمان و زرند با ۱۸ و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال ساخت و روکش آسفالت جاده کوهبنان به زرند و روکش آسفالت جاده کوهبنان به بافق و یزد در حال انجام است.

توکلی تصریح کرد: در هفته دولت، فاز دوم جاده فیدکوییه به بیدان افتتاح شد و آسفالت حفاظتی برخی مسیر‌ها با صرف اعتبار ۴ میلیارد تومان انجام شد.

وی بیان داشت: در حوزه آبخیز داری پخش سیلاب دهستان خرمدشت، بند خاکی حوزه شهری انجام شده، بند سنگی سیمانی حسن آباد انجام شده و مطالعات بند میرزا فارسی انجام شده است.

فرماندار کوهبنان گفت: در حوزه جهاد کشاورزی، ۲۰ رشته قنات لایه روبی شده، توزیع ۹۰۰۰ متر لوله انتقال آب صورت گرفته، ۱۲۰۰ متر کانال سیمانی ساخته شده و توزیع ۲ هزار متر ورق پلی اتیلن برای استخر‌های آب به پایان رسید.

وی افزود: در حوزه راه و شهرسازی بهسازی شهرک شهید حجازی از اعتبارات صندوق ملی مسکن کلنگ زنی شده که تا چند ماه آینده زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت خواهد شد.

توکلی از احداث شهرک جوانی جمعیت مزین به نام صاحب الزمان (عج) خبر داد و افزود: بیش از ۱۸۰۰ نفر متقاضی مسکن در شهرستان کوهبنان ثبت نام کردند که الحاق محدوده جدید برای رفع مشکل زمین در حال انجام است.

وی بیان داشت: در بحث کتابخانه حدود ۹ میلیارد تومان هزینه شده و در بحث بهداشت و درمان ۱۳ و نیم‌میلیارد برای ساخت بخش دیالیز تخصیص داده شده است.

فرماندار کوهبنان افزود: در بحث آب ۲۵ تا ۳۰ درصد از اعتبارات شهرستان به این حوزه تخصیص داده شده، حفر دو چاه پدافتدی پیش بینی شده که تا ۱۵ سال آینده تنش آبی در شهر کوهبنان نداشته باشیم.

وی بیان داشت: قطعی مکرر برق به دلیل کاهش برف در فصل سرماست که باعث شد سد‌ها پر آب نشوند؛ لذا همگان باید صبوری کنند تا از این مرحله عبور کنیم.

فرماندار کوهبنان گفت: در هفته دولت کارخانه بنتونیت فتح آباد افتتاح شد که در حال حاضر ۲۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند و عملیات احداث کارخانه آریا جنوب هم بزودی شروع خواهد شد.

وی تاکید کرد: نصب ۱۳۰ دوربین نظارتی و پارک خوان برای افزایش ضریب ایمنی صورت گرفته در بحث آسفالت کار‌های خوبی شده و ۳۸ کوچه باقی مانده در شهر کوهبنان تا دهه فجر آسفالت خواهندشد.

توکلی تصریح کرد: نیروگاه ۵ مگاواتی در طغرالجرد در حال احداث است و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۴ اثر تاریخی ثبت شدند و ۱۰ قنات برای ثبت پرونده سازی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.