سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه نهاوند:

انقلاب اسلامی جلوه‌ای از ثمرات عاشوراست

امام جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی ما جلوه‌ای از نهضت رسول الله و از ثمرات عاشورا است و نقشه راه نهضت امام خمینی (ره) و هدف نهایی این قیام هم ظهور امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند؛ انقلاب اسلامی ما جلوه‌ای از نهضت رسول الله و از ثمرات عاشورا است و نقشه راه نهضت امام خمینی (ره) و هدف نهایی این قیام هم ظهور امام زمان (عج) است.

او گفت: این انقلاب با وجود همه مشکلات و دشمنی‌ها نه تنها از بین نرفت و در مرز‌ها محصور نشد؛ بلکه به گواه خود دشمنان روز به روز پیشرفت کرده و به یاری خدا این نهضت زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت به مردم و کمک به دولت برای رفع مشکلات است.

مغیثی گفت: کمک به دولت وظیفه شرعی است و هر کسی که در این راه حرف و عملی انجام دهد که موجب سنگ‌اندازی شود و در راه خدمت به مردم ممانعت ایجاد کند واقعا حرام شرعی کرده، زیرا عمل به حکم امام امت برای ما الزام است.

امام جمعه نهاوند گفت: بیانات رهبر انقلاب در دیدار با هیئت دولت به عنوان منشور حرکت دولت چهاردهم بسیار ارزشمند و کلیدی بود که با عمل به آنها مشکلات حل‌شدنی است.

برچسب ها: امام جمعه ، خطبه نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.