سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

مردم هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را قبول نمی کنند

 امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای این بود تا دولت و ملت کنار هم قرار گیرند گفت: مردم هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را قبول نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای این بود تا دولت و ملت کنار هم قرار گیرند گفت: ما به مسئولانی نیاز داریم که دلسوز مردم بوده و تلاش آنها برای رفاه و توسعه جامعه باشد و مردم هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را قبول نمی‌کنند.

وی گفت: دولت چهاردهم مستقر شده و وزرای رئیس جمهور رای اعتماد را از مجلس گرفتند اکنون نوبت آنهاست تا تمام توان خود را برای کمک به مردم و رشد جامعه به میدان گذاشته و دین خود از بابت رای مردم را ادا کنند.

امام جمعه‌ تبریز با بیان اینکه ما همیشه از افرادی که برای این کشور تلاش می‌کنند تشکر کرده‌ایم گفت: متاسفانه نظارت بر برخی ارگان‌های دولتی کم است.

امام‌جمعه تبریز با اشاره به تسهیلات طرح جوانی جمعیت و حمایت خانواده گفت: به‌عنوان‌مثال به دلیل عدم نظارت بر عملکرد بانک‌ها تسهیلات طرح جوانی جمعیت پرداخت نمی‌شود.

وی با انتقاد از انتظار چندین‌ ساعته مردم در ایستگاه‌های اتوبوس گفت: مدیران شهری باید بر عملکرد متولیان حمل‌ونقل عمومی نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت:مدیران نباید صرفا پشت میز بنشیند بلکه یکی از مهمترین وظایف یک مدیر نظارت بر عملکرد زیرمجموعه‌های خود است.

وی با اشاره به ۱۳ شهریور روز تعاون و مشارکت مردم گفت: انقلاب اسلامی ایران شاید تنها انقلابی هست که ۹۸ درصد از مردم آن را تایید کرده و تا امروز تا پای جان پای آرمان‌های این نظام ایستاده‌اند.

امام جمعه تبریز افزود: همین مردم بودند که ۸ سال مقابل شرق و غرب ایستادگی کردند و این نشان می‌دهد که مردم ما علاقه‌مند به‌ نظام و کشورشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تقوا تنها راه رسیدن به آخرین مرحله‌ خشنودی حضرت حق از بندگانش است خواستاریم تا خدواند تمامی مومنان را از زمره‌ محترمان قیامت قرار دهد.

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.