سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم صدور مجوز‌های حفاری و اتمام عملیات عمرانی در معابر

ستاد استقلال از مهر در شهرداری منطقه یک تهران تشکیل و بر عدم صدور مجوز‌های حفاری و اتمام عملیات عمرانی در معابر اصلی تاکید شد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران در ستاد استقبال از مهر که با حضور سرهنگ ترکمنی رئیس راهور منطقه ۲۸، سرهنگ محمدی رئیس اداره تصادفات راهور منطقه ۲۸، رؤسای آموزش و پرورش، معاونت‌های اجرایی منطقه، شهرداران نواحی و… برگزار شد گفت: با توجه به برگزاری مناقصات و انعقاد قراردادها، حجم اقدامات عمرانی در معابر منطقه یک سرعت گرفته است و ما شاهد عملیات‌های عمرانی، خدمات شهری و… در سطح منطقه هستیم.

او افزود: بر همین اساس نیاز است برای کاهش ترافیک در معابر اصلی و پر تردد عملیات اجرایی را در زمان باقی مانده تا مهر، به اتمام برسانیم و ضایعات و نخاله‌های ایجاد شده را جمع آوری و از صدور مجوز‌های حفاری تا ۱۵ مهر ماه به غیر از موارد اضطراری جلوگیری کنیم.

او ساماندهی ایستگاه اتوبوس را کار آغاز شده دانست و تصریح کرد: ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه با تعویض صندلی، رنگ آمیزی و جایگزینی شیشه با طرح‌های مشبک شمسه ساماندهی شده و با همکاری اداره برق روشنایی ۲۰۰ ایستگاه را تأمین خواهیم کرد.

صباغ افزود: آسفالت حیاط ۱۶ مدرسه، مناسب سازی اطراف مدارس تا شعاع ۱۰۰ متری با انجام عملیات پیاده روسازی، بهسازی فضای سبز، زیباسازی، لایروبی انهار، رنگ آمیزی جداول، شستشو و گندزدایی مخازن و… از دیگر اقدامات اجرایی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.