سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه دو ساعت قطعی برق در زرند

با ورود نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس به موضوع قطعی برق در زرند، مقرر شد، روزانه دو ساعت برق با اطلاع رسانی قبلی در زرند قطع شود.

بعد از مطالبات مردم در خصوص نابسامانی و عدم اطلاع رسانی در قطع برق مسکونی در شهرستان زرند، عبدالحسین همتی نماینده مردم شریف شهرستان‌های زرند و کوهبنان پیگیری‌ها و مذاکرات لازم را با مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به انجام رساند و از قول مساعد تا قطعی برق در شهرستان زرند با اطلاع رسانی و دو ساعت در روز خبرداد.

همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: کمبود تولید برق به دلایل مختلف طی چند روز گذشته باعث قطعی برق مسکونی در کل کشور شده است که امیدواریم در چند هفته آینده حل شود.

وی افزود: امسال به دلیل گرمای بی سابقه در سراسر کشور، میزان مصرف برق به طور قابل توجهی افزایش یافت و ۲۹ مرتبه رکورد مصرف برق کشور شکست؛ از طرفی در اوایل تابستان میزان تولید برق نیروگاه‌های برق آبی ۱۱ هزار مگاوات بوده که با کمبود قابل توجه آب، میزان تولید به ۲۷۰۰ مگاوات رسیده است.

نماینده مردم در مجلس ابراز امیدواری کرد، با توسعه تولید برق با انرژی‌های تجدیدپذیر و تکمیل نیروگاه‌های نیمه تمام این مشکلات به حداقل برسد.

برچسب ها: قطع برق ، گرمی هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.