سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کارلتو به ناکامی دوباره رئال در لالیگا

کارلو آنچلوتی پس از تساوی مقابل لاس پالماس گفت که تیمش باید به سرعت پیشرفت کند.

 لاس‌پالماس و رئال مادرید در هفته سوم لالیگا اسپانیا به دیدار هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. میزبان بازی را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۵ گل اول را به ثمر برساند و در نهایت وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند. 

به گزارش ساکرنت، آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی خود اذعان کرد: نیمه اول بد بودیم و پیدا کردن دروازه برای ما سخت شده بود. مجبور بودیم صبر کنیم و کمی رنج بکشیم. در کل تیم متعادل نبود و توپ را با سرعت حرکت نمی دادیم و در عین حال بازپس گیری توپ نیز برای ما سخت بود.  من پیشرفتی در تیم ندیدم. باید سریع بهبود پیدا کنیم و فکر می کنم بهتر خواهیم شد. 

مادرید، قهرمان اسپانیا، فصل را با فتح سوپر جام یوفا آغاز کرد ولی بعد از ۳ هفته در لالیگا ۴ امتیاز از دست داده است این در شرایطی است که بارسلونا هر ۳ دیدارش را در شروع فصل لالیگا با پیروزی پشت سر گذاشته است.

آنچلوتی در بخش بعدی گفت: نمی توانیم به دنبال بهانه باشیم، باید سریع پیشرفت کنیم چون یکشنبه یک بازی دیگر داریم. ما باید راه حل را خیلی زود پیدا کنیم. وقتی مشکلی وجود دارد، مربی باید مسئولیت را بر عهده بگیرد.

با این نتیجه رئال مادرید ۵ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت تا فاصله این تیم با بارسلونای صدرنشین به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند

برچسب ها: لالیگا ، رئال مادرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.