سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۳ واحد مسکونی به مددجویان قزوین

۳ واحد مسکونی مددجویی به مناسبت هفته دولت در روستای هادی آباد از توابع شهرستان قزوین از سوی کمیته امداد امام (ره) واگذار شد.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهید رجایی گفت: هزینه احداث سه واحد مسکونی یاد شده در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع از اراضی روستای هادی آباد با کمک خیران روستا و از محل زکات تامین شده است.

به گفته ظاهری، برای هر یک از این واحد‌ها پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی اضافه کرد: از کل مبلغ هزینه شده برای ساخت واحد‌های یاد شده، هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض توسط این نهاد تامین و مابقی هزینه‌ها نیز از محل تسهیلات بانکی فراهم شده است.

ظاهری با اشاره به اینکه مدت زمان ساخت این واحد‌ها هشت ماه و به صورت جهادی صورت گرفت: افزود: در ساخت و تکمیل این واحدها، خیران، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن مشارکت جدی داشتند که با تلاش و کوشش جهادی توانستیم در حداقل زمان ممکن و قبل از فرا رسیدن فصل سرما واحد‌های یاد شده را تحویل خانواده‌های ولی نعمت تحت حمایت کمیته امداد قرار دهیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز مقدمات و برنامه ریزی برای آماده سازی تعداد دیگری از مسکن مددجویان استان در حال انجام است تا پس از ساخت و تکمیل در اختیار آنان قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان قزوین اضافه کرد: خدمت در حوزه مسکن یکی از گرانترین و پرهزینه‌ترین خدماتی است که در راستای توانمندسازی نیازمندان در این نهاد صورت می‌گیرد که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری نیز بوده و امدادگران آن که خدمتگذار خانواده‌های ولی نعمت می‌باشند با حداکثر توان خود در تلاش هستند تا گام‌های موثری را برای توانمند شدن این خانواده‌ها بردارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.