سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر سابق علوم مطرح کرد

انجام ۷۵ اقدام تحولی در ستاد وزارت علوم طی سه سال گذشته

وزیر سابق علوم با تاکید براینکه تمام کوشش و تلاش خود را بکار گرفتیم تا بستر‌های سخت افزاری، نرم افزاری و هوشمند لازم را برای تحقق اولویت‌های اعلام شده مهیا کنیم گفت: در طول سه سال گذشته ۷۵ اقدام تحولی در سطح ستاد وزارت علوم انجام شد.

محمدعلی زلفی گل در آئین معارفه وزیر جدید علوم و تکریم وزیر سابق که با حضور رئیس جمهور در ساختمان این وزارت خانه برگزار شد، گزارشی از عملکرد سه سال گذشته خود در این وزارتخانه گفت: با توجه به اهداف فرادستی نظام اعم از قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم و همچنین سند چشم انداز ۲۰ ساله، نقشه جامع علمی کشور، سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پنج اولویت را برای دوره مدیریتی خویش تعیین کردم.

مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری، آموزش، پژوهش و برونداد هدفمند، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری، شاگرد، فناور و نوآورپرور و همچنین تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش پنج اولویت اعلام شده توسط وزیر علوم دولت سیزدهم بود.

وی با تاکید براینکه تمام کوشش و تلاش خود را بکار گرفتیم تا بستر‌های سخت افزاری، نرم افزاری و هوشمند لازم را برای تحقق اولویت‌های اعلام شده مهیا کنیم اظهار کرد: در طول سه سال گذشته ۷۵ اقدام تحولی در سطح ستاد وزارت علوم انجام شد.

وزیر علوم در پایان خاطر نشان کرد: این اقدامات به تفصیل در فصل نخست کتاب راه نشان حاوی آئین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های مصوب مرکز هیات‌های امنا و هیات ممیزه مرکزی ارائه شده و فایل مربوطه در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

برچسب ها: وزارت علوم ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.