سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باخدمات دولت شاهد پیشرفت سریع در تفتان خواهیم بود

فرماندار تفتان گفت: با طرح‌ها و خدمات‌رسانی دولت و مسئولین در شهرستان تفتان شاهد پیشرفت سریع خواهیم بود.

 علیرضا شهنوازان بیان کرد: در هفته دولت خدمات و پروژه‌های بسیاری در سطح شهرستان به‌منظور رفاه مردم انجام شده است.

 وی افزود: استخر کشاورزی مشارکتی جهاد کشاورزی و بخشداری نازیل با کمک بنیاد حاسب افتتاح شد و از آن بازدید به عمل آمد.

 شهنوازان ادامه داد: باتوجه‌به بحران آب موجود در شهرستان مخزن ۳۴ هزارلیتری توسط امور عشایری شهرستان تفتان افتتاح شد.
 
وی عنوان کرد: از دیگر خدمات اجتماعی با کمک و تسهیلات بهزیستی مددجویان این سازمان توانستند در زمینه سوزن‌دوزی کارآفرینی کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح هادی روستا‌های بخش نازیل شهرستان تفتان به میزان ۵ هزار مترمربع زیر سازی و آسفالت با اعتبار بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی مجری توسط بنیاد مسکن در هفته دولت افتتاح شد.

وی افزود: طرح هادی روستای ملک‌آباد نیز در این هفته در دهستان چاه احمد بخش نازیل میزان مساحت ۱۰ هزار مترمربع با اعتبار بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی نیز افتتاح شد.

 فرماندار تفتان بیان کرد: باتوجه‌به مشکلات آبرسانی به مناطق روستایی افتتاح پروژه آبرسانی روستای ده ندام توسط آبفا شهرستان و ظرفیت خیری انجام و پروژه آبرسانی پایدار روستای ده ندام توسط آبفا شهرستان و ظرفیت خیری به بیش از ۱۰ روستا و بیش از ۲۰۰ خانوار افتتاح شد.

 وی افزود: با کمک جهاد کشاورزی طرح تولیدی بوقلمون ۵۰۰ قطعه‌ای روستای شند بخش نازیل شهرستان تفتان پس از تکمیل آن با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان و بازسازی و احیای قنات روستا نوکجو دهستان چاه احمد به طول ۵۰۰ متر در بخش نازیل شهرستان با اعتباری بالغ بر جمع ۳ میلیارد تومان که تعداد کشاورزان بهره‌بردار ۱۰ خانوار است بازسازی و احیای قنات روستا نوکجو دهستان چاه احمد و بازسازی و افتتاح طرح گازرسانی دهستان چاه احمد بخش نازیل از دیگر خدماتی است که در هفته دولت در سطح شهرستان تفتان انجام شده است.
 
 فرماندار تفتان گفت: با طرح‌ها و خدمات‌رسانی دولت و مسئولین در شهرستان تفتان شاهد پیشرفت سریع خواهیم بود و این موارد بخش کوچکی از این خدمات است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.