فرماندار هیرمند گفت: در راستای گرامیداشت هفته دولت ۷۵ طرح در سطح این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

محمد کشاورز  اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه طرح ساخت مسکن مددجویی به تعداد ۵۰ واحد به مساحت هر واحد ۶۵ متر مربع زیربنا از محل تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با کمیته امداد با اعتبار تسهیلات هر واحد سه میلیارد ریال ساخته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد ریال از تسهیلات مورد استفاده این واحد‌های مسکونی بلاعوض است، افزود: این واحد‌های مسکونی جهت حمایت از مددجویان از انشعابات رایگان آب و برق برخوردار هستند.

فرماندار هیرمند در خصوص توسعه شبکه برق، بیان کرد: در راستای تقویت برق روستا‌ها اصلاح شبکه روستایی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا نصب ۲۲ دستگاه ترانس جدید و توسعه شبکه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان انجام شد.

وی در حوزه حمایت از صنعتگران و صنایع دستی، گفت: یک کارگاه پارچه بافی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای هشت نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسید.

کشاورز در خصوص اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی خاطرنشان کرد: پس از بازنگری طرح هادی روستای آل گرگ در قالب طرح مشارکتی دهیاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از چهار هزار متر مربع از معابر روستای آل گرگ با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال آسفالت و کلنگ طرح روشنایی بلوار شهر دوست محمد نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بر زمین زده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار