سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان کاراته آسیا با استقبال مردم و مسئولان وارد کرمانشاه شد

امیررضا برزویی کاراته کای جوان عضو تیم ملی امید ایران با استقبال مردم و مسئولان استان کرمانشاه وارد زادگاهش شد.

امیررضا برزویی کاراته کای جوان عضو تیم ملی امید ایران که در بیست‌ودومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا توانست مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد با استقبال مردم و مسئولان استان کرمانشاه وارد زادگاهش شد.

در این مراسم که مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و چند تن از معاونان این اداره کل و جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند امیررضا برزویی، سعید نصرالهی (مدیرفنی محترم تیم ملی امید ایران) و محمدجواد صفری (ملی پوش ارزنده و پرافتخار کشورمان) در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شامگاه روز گذشته مورد استقبال قرار گرفتند.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا در حالی به میزبانی فلیپین در مانیل پایان یافت که ۲ کاراته کا در رده امید از استان کرمانشاه نیز در این پیکار‌ها حضور داشتند.

در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۵۵۶ کاراته‌کا از ۲۹ کشور برگزار شد در رده امید پسران ۶ نماینده از کشورمان حضور داشتند که امیر برزویی در وزن منفی ۶۷ و محمدجواد صفری در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم از استان کرمانشاه بودند ضمن آنکه مدیر فنی این تیم را نیز سعید نصراللهی رییس هیات کاراته کرمانشاه عهده دار بود.

امیررضا برزویی در وزن ۶۷- کیلوگرم در اولین مبارزه با نتیجه ۸ بر صفر مقابل محمد روسلان از برونئی به برتری رسید. در ادامه ۹ بر صفر بر حسین الدلام از عراق غلبه کرد، در بازی سوم یک بر صفر عبدالرشیدو از ازبکستان را برد و راهی فینال شد، وی در فینال نیز ۴ بر ۲ الموتیری از کویت را مغلوب کرد تا صاحب مدال طلا شود.

در رده امید پسران تیم ملی ایران در مجموع در وزن ۵۵- کیلوگرم، محمدحسین شیرصفت طلا گرفت، در وزن ۶۰- کیلوگرم حسین علینژاد به طلا رسید، در وزن ۶۷- کیلوگرم امیررضا برزویی طلایی شد، در وزن ۷۵- کیلوگرم محمد عرفان عسگری پور مدال طلا کسب کرد و در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز علی توکلی به برنز بسنده کرد و توانست با این نتیجه به مقام قهرمانی امید‌های آسیا دست پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.