سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطر: ترور هنیه مذاکرات آتش بس غزه را کند کرد

وزارت خارجه قطر تایید کرد که ترور رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی منجر به پیچیده شدن مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه شد.

ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر تایید کرد که ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی منجر به پیچیده شدن مذاکرات آتش بس در نوار غزه شد.

 الانصاری در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا گفت: این ترور همه چیز را کند کرد، اما ما مطمئن هستیم که با آتش بس در غزه تشدید تنش احتمالی را متوقف خواهد کرد.

براساس گزارش آر تی، او اعلام کرد که مذاکره کنندگان در دوحه در حال کار بر روی سند انتقالی پیشنهادی آمریکا هستند و در تلاش هستند راهی بیابند که مورد قبول هر دو طرف باشد. 

او با تاکید بر اینکه دستیابی به توافق زمان می‌برد، افزود: نمی‌توانم بگویم که در آخرین لحظارت این تقابل قرار داریم و یک باره به آتش بس طولانی مدت نزدیک شده ایم. عدم اعتماد کامل بین دو طرف کاملا واضح است.

خبرگزاری رویترز دیروز چهارشنبه به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد نمایندگانی از تیم‌های فنی رژیم صهیونیستی، آمریکا، مصر و قطر برای ادامه مذاکرات پیرامون آتش‌بس و مبادله اسرا در دوحه دیدار خواهند کرد. روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز گزارش داد که هیاتی از موساد، شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی برای ادامه مذاکرات و تلاش برای حل اختلافات موجود راهی قطر شده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسنی
۲۲:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
نتانیاهو دشمن نامردی هست اگر اتفاق بیفتد لعنطی دبه در می آورد