سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۲ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از افزایش ۵۲ درصدی صادرات کالای ایرانی از این پایانه خبر داد.

لطف‌الله بابایی امروز در جلسه کمیته هماهنگی مرزی بیله‌سوار گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۰ هزار تن کالای ایرانی توسط ۱۳ هزار و ۹۱۲ دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله‌سوار صادر شده است.
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار عمده کالای صادراتی از این مرز را کاشی انواع، فلفل، میل‌گرد، بادمجان، سیب زمینی، سنگ‌های ساختمانی، نمک، شیشه انواع و پروفیل برشمرد و افزود: این اقلام به بازار کشور‌های روسیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز صادر شده است.
او همچنین از واردات حدود ۱۱ هزار تن کالا توسط ۷۰۵ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار در این مدت خبر داد و گفت: میزان واردات کالا از این مرز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.
بابایی همچنین با اشاره به ترانزیت ورودی ۱۶۴ هزار تن کالا از مرز بیله‌سوار در پنج ماه گذشته افزود: این میزان کالا توسط هفت هزار و ۷۲۴ دستگاه کامیون وارد کشور شده است.
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در ادامه به افزایش ۲۲ درصدی ترانزیت خروجی کالا در مدت یاد شده اشاره کرد و گفت: ۳۱۶ هزار تن کالا توسط ۱۴ هزار و ۵۱۴ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار به خارج از کشور ترانزیت شده است.
بابایی مجموع واردات، صادرات، ترانزیت ورودی و خروجی پنج ماه گذشته پایانه مرزی بیله‌سوار را بیش از ۸۰۴ هزار تن عنوان کرد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی فعالان عرصه حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت شاهد افزایش ۲۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.