سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار شرکت توزیع برق به مشترکان پرمصرف برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پایداری شبکه و رعایت عدالت و احترام به حقوق شهروندی، پیام هشدار به تلفن همراه مشترکان پرمصرف ارسال شد.

 رسول روستائی گفت: میزان پیک مصرف برق تابستان امسال نخستین بار به رکورد بالای ۶۰۰ مگاوات رسیده است.
 
وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در کهگیلویه وبویراحمد، امسال نسبت به زمان مشابه پارسال حدود ۱۰ درصد افزایش یافت، گفت: برای پایداری مصرف برق راهی چز مدیریت مصرف وجود ندارد.
 
روستایی با اشاره به اینکه اکنون طرح‌های مدیریت برق در بخش‌های کشاورزی و صنعت در حال اجرا است تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا نیاز به همراهی مشترکان خانگی وجود دارد.
 
وی یادآور شد:مشترکان در این شرایط با انجام راهکار‌های ساده‌ای مثل تنظیم دمای کولر روی ٢۴ درجه و یا استفاده از دور کند کولر آبی و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات ١٣ تا ١٨ و ٢٠ تا ٢٣ می‌توانند کمک شایانی به تأمین برق پایدار استان کنند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش موثر همکاری مشترکان بخش خانگی و تجاری در پایداری تامین برق استان افزود: امسال با اجرای همزمان طرح‌های پاداش صرفه جویی و پویش با انرژی که در آن جوایز بسیار جذابی برای مشترکان خانگی در این طرح در نظر گرفته شده برای کاهش میزان مصرف این حامل انرژی تلاش شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.