سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق هزار و ۷۰۵ مشترک بدمصرف خراسان رضوی قطع شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: برق هزار و ۷۰۵ مشترک پرمصرف استان که دیروز بیش از چهار برابر الگو مصرف داشته‌اند، به مدت ۲ ساعت قطع و پس از کاهش مصرف آن‌ها، وصل شد.

مجید آزیز مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: بزرگترین افتخار صنعت برق، تلاش شبانه روزی کارکنان آن برای تأمین مستمر و با کیفبت برق مشترکان است و همواره قدردان همراهی مردم با برنامه‌های مدیریت مصرف به ویژه در تابستان و ساعات اوج مصرف بوده است.

او افزود: متأسفانه تعدادی از مشترکان برق خراسان رضوی با وجود هشدار‌ها و تذکرات مکرر در خصوص مدیریت مصرف برق، مصارف غیرمتعارف و بالاتر از الگو دارند که چاره‌ای جز ایجاد محدودیت در مصرف آنان وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا و به منظور برقراری عدالت اجتماعی، برق هزار و ۷۰۵ مشترک بدمصرف در سطح استان به مدت محدود قطع شد.

آزیز بیان کرد: این مشترکان پرمصرف در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، تربت جام و جوین بودند.

او با قدردانی از مشترکان برق استان که در تابستان امسال همکاری خوبی با برنامه‌های مدیریت برق داشته اند، به مشترکان پرمصرف هشدار داد در صورت رعایت نکردن الگو (٣٠٠ کیلووات در ماه)، با محدودیت در مصرف مواجه خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.