سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل بیمه کارکنان شهرداری سنندج نیمه تمام ماند

مشکل بیمه کارکنان شهرداری سنندج بار‌ها در جلسات مختلف در دوره ششم شورای شهر بررسی شده است، اما همچنان ناتمام مانده و این پرونده به سرانجام نرسیده است.

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج که با حضور مسئولان استان با محوریت بیمه کارکنان و کارگران شهرداری سنندج برگزار شد، گفت: مشکل بیمه کارکنان شهرداری سنندج بار‌ها در جلسات مختلف در دوره ششم شورای شهر بررسی شده است، اما همچنان ناتمام مانده و این پرونده به سرانجام نرسیده است.

عزت رضایی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات و مسائل معیشتی، بیمه کارکنان شهرداری سنندج در خدمات رسانی آنها برای مردم و سطح شهر بهتر خواهد شد، افزود: شهرداری و تامین اجتماعی باید هرچه سریعتر به موضوع بیمه کارکنان و کارگران شهرداری رسیدگی کنند تا این قشر از جامعه بدون نگرانی به کار خود ادامه دهند.

بدهکاری ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج به تامین اجتماعی

معاون مدیریت توسعه و منابع شهرداری سنندج نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بدهکاری این سازمان از سنوات گذشته تا پایان تیر ماه سال جاری به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: برای اینکه حق بیمه کارکنان قطع نشود املاک و زمین‌هایی را در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است.

شاهو رفیق دوست افزود: شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی ۸۰۰ میلیارد تومان طلب دارد که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرده اند و اگر در این زمینه طلب شهرداری به موقع واریز میشد شهرداری در امور حق بیمه کارکنان و دیگر مشکلات این سازمان را می‌توانست به موقع رفع کند. 

منصور سعیدی، معاون منابع بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: ۶۰ هزار نفر در استان کردستان مستمری بگیر و ۲۲۰ هزار نفر نیز بیمه شده این سازمان هستند که در مجموع ۶۰۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

سعیدی با بیان اینکه از ابتدا سال سامانه‌ای برای لیست افراد معرفی شده جهت قرار داد بیمه طراحی شده است افزود: اگر افراد تا مهلت قانونی معین شده لیست افراد را جهت دریافت بیمه معرفی نکند حق بیمه و خدمات بیمه برای افراد معرفی نشده قطع خواهد شد و در این زمینه شهرداری کوتاهی کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.