سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مجمع نمایندگان استان با امام جمعه تبریز

جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه تبریز در این دیدار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همیشه در دیدار با هیات دولت و نمایندگان مجلس به مسایل معنوی اشاره می‌کنند تا مورد توجه مسئولان باشد گفت: برای اینکه اینها مسئولان خیلی بیشتر از سایرمردم در معرض تهدید درونی و تهدید نفس اماره هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل افزود: موضوع اقتصاد سال‌ها است که توسط رهبر انقلاب بیان می‌شود، چون اولویت اول کشور است و اصرار ایشان در این خصوص به این دلیل است که از انحراف در مسیر انقلاب جلوگیری شود واز ارزش‌های انقلاب حفاظت و صیانت شود.

وی اظهار داشت: وظیفه و اولویت اصلی شما نمایندگان هم اقتصاد است چرا که هدف اصلی دشمن هم زدن این بخش است تا به کشور ضربه بزند و با برجسته کردن موضوع حجاب سعی بر فراموشی ما از اقتصاد دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل همچنین توجه به فرهنگ را نیز از دیگر موضوعات موردتوجه برای نمایندگاناستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئله اصلی اقتصاد کشور است و فرهنگ در مرحله دوم است چراکه فرهنگ و عفاف و حجاب خو به خود با کمک مردم حل شدنی است.

وی اضافه کرد: باید توجه کنیم هجمه دشمن بقدری زیاد است که خدمات جمهوری اسلامی را کمتر می‌بینیم این ازتلاش‌های دشمنان انقلاب است، اما ما می‌توانیم با حسن مدیریت مشکلات کشور را رفع کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: امید با اینده کشور از اولویت‌های موردتوجه همه است چرا که با امید میتوانیم کشور را بسازیم و این هم از منویات مقام معظم رهبری است، دشمنان همیشه سعی بر ناامید کردن ملت به اینده کشور دارند، اما با حضور و بصیرت ملت همیشه نقشه هایشان نقش بر آب می‌شود.

نوین رییس مجمع نمایندگان استان هم در این جلسه گفت:اولویت اول ما مردم است و برای خدمت به مردم با یک صدایی و همگرایی برای پیشرفت و توسعه استان قدم بر می‌داریم به فرمایش رهبر معظم انقلاب موفقیت دولت موفقت همه است و باید دست در دست هم کمک کنیم تا دولت برای شکوفایی و رشد کشور تلاش کند.

در این دیدار همچنین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را بیان داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.