سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷ طرح دولت در شهرستان کنارک افتتاح و بهره برداری شد

فرماندار کنارک در همجوار سواحل بلوچستان گفت: ۲۷ طرح ویژه هفته دولت با حضور قشر‌های مختلف مردم، اعضای شورای اداری و امامان جمعه و جماعات و معتمدان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

عبدالغفور حوت  اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای معرفی دستاورد‌های نظام است و جا دارد از زحمات تک تک کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنارک به نحو احسن تشکر و قدردانی شود و امید است کارمندان با سرلوحه قراردادن رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر در مجموعه‌های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده بدانند و تمام تلاششان را در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم انجام دهند.

وی گفت: ۲۰۵ باب منزل مسکونی مددجویایی با متراژ هرکدام ۶۰ مترمربع و با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بصورت مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفین افتتاح شده که زیربنای کل واحد‌ها هشت هزار و ۸۱۵ مترمربع با مجموع اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی است.

وی افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر روستای بانسنت با حجم کار انجام شده ۱۴ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و ۹۲ میلیارد ریال، افتتاح اجرای آسفالت معابر روستای بلال آباد با میزان کار انجام شده ۶ هزار مترمربع آسفالت و اعتبار ۶۶ میلیارد ریال و افتتاح ساختمان مشاور ازدواج و خانواده در بندر کنارک را از جمله طرح های هفته دولت در شهرستان کنارک عنوان کرد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان کنارک با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان آغاز شده است که زیربنای هر واحد ۱۱۰ مترمربع و زیربنای کل پروژه ها ۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع است.

فرماندار کنارک افزود: ۲ واحد سردخانه در شهرستان کنارک به بهره‌برداری رسیده که برای اجرای این پروژه ها اعتباری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و برای ۴۲ نفر فرصت شغلی مستقیم فراهم کرده است.

حوت گفت: ظرفیت هر کدام از این سردخانه ها سه هزار و ۳۰۰ و یک هزار و ۲۰۰ تن است.

وی افزود: شهرستان بندری کنارک دارای ۱۰ واحد سردخانه ای فعال به ظرفیت ۲۴ هزار تن است که با افتتاح این ۲ واحد، ظرفیت سردخانه های شهرستان به ۲۸ هزار و ۵۰۰ تن می رسد.

وی دیدارهای جداگانه با فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی، پرسنل نیروی انتظامی، فرمانده سپاه فرودگاه و پلیس فرودگاه، عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، دیدار و نشست با خانواده معظم شهیدان آرش پاک دل و مختشمی نیا و تجلیل از کارمندان نمونه را از جمله ویژه برنامه های اجرا شده در هفته دولت عنوان کرد.

فرماندار کنارک ادامه داد: هفته دولت تجلی یاد و خاطره بزرگمردانی است که تفکر و سیره عملی آنان خدمت صادقانه و بی منت در راستای پیشرفت، توسعه و سربلندی کشور عزیزمان بود، آموزگاران وارسته‌ای که اسطوره کامل صداقت و تعهد در انجام وظیفه بودند.

حوت افزود: شهیدان رجایی و باهنر، حقاً و انصافاً ۲ چهره انقلابی، مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس‌آموز بود، بی تردید ویژگی های ارزشمند این ۲ شهید والامقام ترسیمی از دولتمران صدیق و وفاردار در خدمت خالصانه به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت علاوه بر پروژه های شیلاتی و کشاورزی ۱۹پروژه بزرگ عمرانی دیگر با اعتباری بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز در بندرکنارک در حال افتتاح و بهره برداری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.