سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت استان البرز در نیاز‌های زیرساختی با کاستی‌هایی مواجه است

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه زیر ساختی بخش صنعت البرز در زمینه آب، برق و گاز دچار مشکل و کاستی است و برای رفع این مشکلات نیازمند همکاری دولت و بخش خصوصی هستیم.

 

علی شیرین زاد در نشست خبری که با موضوع بررسی مشکلات و نیاز‌های حوزه صنعت استان البرز بود، گفت: گلایه اصلی صنعتگران البرز در تابستان قطعی برق است بطوریکه خط تولید آن ها متوقف می‌شود.

او با اشاره به فعالیت سه هزارو ۷۶۰ واحدتولیدی و صنعتی در استان البرز تصریح کرد: این استان یکی از مناطق مهم صنعتی کشور به شمار می رود ولی در حوزه زیرساخت‌های خدماتی دچار مشکل است به نحوی که بنا به گفته تولیدکنندگان، صنعت البرز در فصل زمستان مشکل گاز دارد و واحد‌های صنعتی در طول سال با مشکل تامین آب مواجه هستند.

شیرین زاد افزود: صنعتگران باید حقوق، بیمه و مالیات پرداخت کنند درحالی که به دلیل قطعی آب، برق و گاز توقف تولید دارند بنابراین نیاز است تا دستگاه‌های حاکمیتی نهایت همکاری با آنها را داشته باشند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس نشستی که امروز با تامین اجتماعی و امور مالیاتی استان البرز داشتیم قول مساعدت با صنعتگران داده شد.

برچسب ها: صنعت آب ، واحد تولیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.