سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴۳ پروژه عمرانی در شهرستان چهارباغ به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت ۱۴۳ پروژه عمرانی با اشتغالزایی ۲۶۳ نفر و اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال روز چهارشنبه با حضور استاندار البرز در شهرستان چهارباغ این استان به بهره برداری رسید.

 

طرح توسعه گلخانه تولید نشا به مساحت چهار هزار و سه مترمربع با ظرفیت تولید ۰میلیون نشاء با اعتباری بیش از ۱۰۰میلیارد ریال، مرکز خدمات جامع سلامت شهید جمهور آیت الله رییسی در شهرک ابریشم محله هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز از جمله پروژه های بهره برداری شده در شهرستان چهارباغ بود.

 

افتتاح ۱۸ پروژه آموزشی با ۱۶۸ کلاس درس و زیربنای ۲۷ هزار مترمربع از دیگر پروژه های گشایشی هفته دولت در شهرستان چهارباغ به شمار می رود.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز و علی حدادپور نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین افتتاح این پروژه ها پس از ادای احترام به گلزار شهدای گمنام با خانواده شهید «مهیار حاجیونی» دیدار کردند.

یک هزار و ۱۷۴ پروژه دولتی و خصوصی با اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در هفته دولت در البرز بهره برداری می شود.

 

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۸ هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شد، بنابراین امسال نیز همزمان با هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه، در تمام شهرستان‌های استان پروژه‌های اثرگذاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که در راستای مطالبات و نیازهای مردم و رشد و شکوفایی سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف جهش تولید با مشارکت مردم، برنامه ریزی شده است.

بر این اساس یک هزار و ۵۸ پروژه در بخش دولتی و در بخش خصوصی ۱۱۶ پروژه در هفت شهرستان استان البرز افتتاح می‌شود.

از این تعداد در بخش دولتی ۳۳۶ پروژه برای شهرستان کرج، ۲۵۵ پروژه شهرستان ساوجبلاغ، ۸۶ پروژه شهرستان نظرآباد، ۱۴۲ پروژه شهرستان فردیس، ۷۶ پروژه شهرستان طالقان، ۴۱ پروژه شهرستان اشتهارد و ۱۴۳ پروژه به شهرستان چهارباغ تعلق دارد.

۱۱۶ پروژه در بخش خصوصی در هفت شهرستان استان با اعتباری بیش از ۳۹هزار میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.