سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود عباس سفر عربستان را نیمه کاره رها کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری، سفر خود به عربستان را نیمه کاره رها کرد و به رام الله بازگشت.

محمود عباس، رئیس تشکیلات فلسطین امروز چهارشنبه پس از یورش نظامی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری تصمیم گرفت سفر خود به عربستان سعودی را کوتاه کند و به کشورش بازگردد.

براساس گزارش النشره، خبرگزاری وفا فلسطین اعلام کرد که این تصمیم برای پیگیری آخرین تحولات و تحولات با توجه به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری گرفته شده است.

بامداد امروز، نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی یورش نظامی گسترده‌ای را در جنین، طوباس و طولکرم آغاز کردند که تاکنون منجر به شهید شدن ۱۱ فلسطینی، زخمی شدن تعدادی دیگر و تخریب عمده زیرساخت‌ها شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با محاصره کردن شهرهای یاد شده، عمدا مانع کار تیم‌های آمبولانس شد و از رسیدن آنها به مجروحان در مکان‌هایی که هدف این ارتش بود جلوگیری کرد. روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت که حمله به شمال کرانه باختری چند روز به طول خواهد انجامید و بالگرد‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز در آن مشارکت خواهند داشت.

در همین راستا نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: تشدید جنگ اسرائیل در کرانه باختری اشغالی در شهرها، روستا‌ها و اردوگاه‌های جنین، طولکرم، طوباس، علاوه بر جنگ در نوار غزه، به نتایج وخیم و خطرناک منجر خواهد شد. 

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.