سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت دوباره ۴۳ طرح راکد و غیر فعال کشاورزی خوزستان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۴۳ طرح راکد و غیرفعال کشاورزی خوزستان پارسال به چرخه فعالیت بازگشتند.

حسین بهداروندی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می‌گوید: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بر اساس ارزیابی استانداری در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه نخست احیای واحد‌های راکد را کسب کرده است که با برنامه‌ریزی مناسب و در صورت تامین تسهیلات لازم بتوانیم سایر واحد‌های راکد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به چرخه فعالیت بازگردانیم.

او سهمیه اشتغال سازمان جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۲ را ۶ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: اشتغال ۶ هزار و ۲۱۵ نفر با درصد تحقق ۹۶ درصدی محقق شد.

آقای بهداروندی اضافه کرد: خساراتی در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به دلیل خشکسالی و کمبود بارش‌ها به ویژه در ۶ ماه نخست سال و همچنین وقوع بارندگی در فروردین و اردیبهشت پارسال به بخش کشاورزی وارد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان یادآور شد: برای کمک و مساعدت به بخش کشاورزی خسارت دیده، به ۱۰ هزار و ۲۰۰ بهره‌بردار که بدهی سررسید به بانک کشاورزی داشتند طبق مصوبه ستاد تسهیل و رونق استان خوزستان، ۳۷ هزار میلیارد ریال از تسهیلات کشاورزان در بازه زمانی یک تا ۵ ساله امهال بدهی شد.

این مقام مسئول مبنای برنامه‌ریزی در هر سازمان را داشتن آمار و اطلاعات درست دانست و گفت: اقدامات خوبی در این راستا در اداره آمار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان انجام شد که نتایج آن را در سال زراعی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ شاهد خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.