سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرستان:

۲۲ سورت پرواز به مناطق سخت گذر دزفول از ابتدای امسال انجام شد

معمار زاده گفت: ۲۲ سورت پروازی اورژانس هوایی برای امدادرسانی به بیماران و مصدومان از ابتدای امسال تاکنون در مناطق سخت‌گذر دزفول انجام شد.

رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دزفول با اشاره به اهمیت بالای اورژانس هوایی در ارائه خدمات سریع و به موقع به بیماران گفت: این ماموریت‌های امدادی نشانگر اهمیت و نقش حیاتی اورژانس هوایی در کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان در مناطق کم‌برخوردار است.

او افزود: هر ساعت پرواز بالگرد اورژانس هوایی هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در بر دارد که این هزینه‌ها با همکاری و حمایت مستمر دولت و وزارت بهداشت تأمین شده و امکان ادامه فعالیت‌های این واحد امدادی را فراهم کرده است.

آقای معمارزاده بر لزوم افزایش آگاهی عمومی درباره نقش اورژانس هوایی تأکید و گفت: آگاهی بیشتر مردم از این خدمات به ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی می‌تواند موجب بهبود عملکرد اورژانس هوایی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دزفول ضمن قدردانی از همکاری هوانیروز مسجدسلیمان در تامین بالگرد و تجهیزات لازم برای انجام این سورت‌های پروازی اضافه کرد: هماهنگی و هم‌افزایی بین نهاد‌های مختلف از جمله نیرو‌های مسلح و وزارت بهداشت، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت این عملیات‌ها است.

این مقام مسئول محلی به محدودیت‌های پروازی در فصل تابستان اشاره کرد و یادآور شد: پرواز‌های اورژانس هوایی دزفول به دلیل گرمای شدید هوا در تابستان با چالش‌هایی مواجه است و در برخی موارد، هوانیروز به علت گرما و شرایط نا ایمن جوی، پرواز را لغو می‌کند.

او افزود: قبل از انجام هر ماموریت امدادی، مجوز پرواز پس از بررسی دقیق وضعیت آب و هوایی از سوی هوانیروز صادر می‌شود.

برچسب ها: پرواز ها ، بالگرد ، دزفول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.