سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراهی دولت و دستگاه قضا در گره‌گشایی از مشکلات واحد‌های اقتصادی کرمان

استاندار کرمان گفت: حضور دستگاه قضا در کارگروه‌ها و شورا‌های استان، گره‌گشای بسیاری از مشکلات واحد‌های اقتصادی است.

محمدمهدی فداکار در دیدارِ رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان کرمان به مناسبت هفته دولت گفت: این ایام فرصتی برای بیان، بازبینی و ارائه کار‌هایی است که در یک سال انجام شده است. 

وی افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند و باید خدمات انجام گرفته به آنها گزارش داده شود. 

فداکار تصریح کرد: دولت در پیشانی و محور کار است؛ اما کار‌ها با کمک همه نهاد‌های دولتی و غیرولتی، نظامی و قضایی پیش می‌رود. 

وی با بیان اینکه، دستگاه قضا در همه شوراها، ستاد‌ها و کارگروه‌ها عضویت دارد، عنوان کرد: حضور دستگاه قضا در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی در گره‌گشایی و بازگشت واحد‌ها به تولید بسیار موثر واقع شده است. 

فداکار، کاهش نرخ بیکاری، رشد نرخ اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار را مدیون کمک‌ها و همراهی دستگاه قضا دانست و گفت: عموما بهبود شاخص کسب و کار در نگاه سرمایه‌گذاران به حوزه‌های اقتصادی است که بخش عمده آن در ستاد سرمایه‌گذاری و تسهیل و رفع موانع انجام می‌شود.   

استاندار کرمان با اعلام اینکه حمایت دستگاه قضایی و همراهی و مشاوره‌های آنها فراموش نخواهد شد، اظهار داشت: با کمک دستگاه قضایی و دستگاه‌های مربوطه در کار‌های اجرایی هم، گره بزرگ از شرکت‌ها باز شد.

مسئولان استان با وفاق و همدلی کار می‌کنند 

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار گفت: از هفته دولت پارسال تا امروز، در کل کشور و استان کرمان سال پرحادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم. 

وی افزود: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، شرایط سختی بر کشور و استان تحمیل کرد. 

حمیدی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتلا‌ها و حوادث سخت سرفراز بیرون آمد و علی‌رغم همه تهدید‌های دشمن و توطئه‌های بدخواهان، با امنیت و سلامت کامل انتخابات برگزار شد. 

وی گفت: در سیاست‌گذاری‌ها و هماهنگی بین دستگاه‌های نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی با محوریت استاندار کرمان در شورای تامین، وفاق مسئولان به بهترین نحو در استان رقم خورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.