سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۸ طرح برق منطقه‌ای گیلان

۸ طرح شرکت برق منطقه‌ای گیلان با ۳۷۵ میلیارد تومان هزینه، امروز با حضور استاندار و مسئولان این شرکت، به صورت همزمان در سنگر به بهره برداری رسید.

 

استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سنگر گفت: ۸ طرح برق منطقه‌ای گیلان با بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان هزینه امروز در ۸ منطقه استان به صورت همزمان در سنگر به بهره برداری رسید. 

اسدالله عباسی با بیان اینکه گیلان اقتصادی با محوریت کشاورزی و گردشگری دارد ، افزود: دولت چهاردهم تلاش می‌کند با ترسیم نقشه راه ، مشکل ناترازی برق شبکه‌های فرسوده را با بازسازی این شبکه و نصب کابل خود نگه دار برطرف کند تا اقتصاد گیلانیان توسعه یابد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان هم با بیان اینکه پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت برق سنگر برق بیش از ۵ هزار خانوار گیلانی را تامین می‌کند، افزود: این طرح در کمتر از یک سال، با تلاش جهادی متخصصان این شرکت به بهره برداری رسید.

محمود دشت بزرگ افزود: پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت سنگر، پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت خشکبیجار، خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست سنگر، خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست خشکبیجار، فیبر نوری خطوط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی - حق بین – سیادتی، ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – پونل - سیادتی در پست حق بین، ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت نفوت - طالقانی - سیادتی در پست حق بین و اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع از جمله طرح‌های برق منطقه‌ای گیلان است که در پنجمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسیدند.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۵۱ نفر شغل ایجاد شد.

برچسب ها: برق ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.