سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح آبرسانی در خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر ۱۱ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: بهره برداری از طرح آبرسانی به سایت جدید اداری خرمدره شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۲ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۸۰۰ متر خط انتقال و نصب شیرهای تخلیه و آتش نشانی از جمله این طرح ها بود.

وی ادامه داد: طرح تامین آب، احداث خطوط انتقال و شبکه توزیع آب فاز سه شهرک گلدشت خرمدره دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

نادرخانی اظهار داشت: برای اجرای طرح تامین آب شهرک گلدشت خرمدره در مجموع ۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال نیز از دیگر بخش های طرح آبرسانی به شهرک گلدشت بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بهره برداری از حفر و تجهیز یک حلقه چاه و تاسیسات آبرسانی مجموعه ورزشی کارگران خرمدره نیز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث اتاقک فرمان و بازسازی مخزن ذخیره آب دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت در خرمدره افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه اصلاح شبکه توزیع و بهسازی تاسیسات آبرسانی و توسعه شبکه توزیع در خیابان های جمهوری شرقی، خبرنگار و طالقانی در خرمدره نیز به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال انجام شد.

این مسئول یادآور شد: بهره برداری از خط انتقال و چاه رزرو روستای قلعه حسینیه، خط انتقال و چاه جدید روستای نصیرآباد و آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب شرب خرمدره نیز دیگر طرح هایی بود که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.