سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوادی: ورزشگاه تختی تا پایان شهریور آماده بازی خواهد بود

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از آماده شدن ورزشگاه تختی برای انجام بازی تا پایان شهریور خبر داد.

علی جوادی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی گفت: خدا را شکر در بازدیدی که دیروز از ورزشگاه تختی داشتم شرایط مطلوب بود و با تمام توان نیرو‌ها در حال ایجاد جایگاه بانوان، VAR، تصویربرداری صداوسیما و نصب گیت‌های ورود به ورزشگاه هستند و با این روند بازسازی ورزشگاه تا پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید و آماده بازی خواهد بود.

او در خصوص اینکه وضعیت چمن ورزشگاه چگونه است، بیان کرد: چمن ورزشگاه نیز شرایط خوبی دارد و تا پایان شهریور شرایط اش نیز بهتر خواهد شد.

جوادی در خصوص اینکه چه مقدار بودجه برای بازسازی ورزشگاه تختی تخصیص یافته است، گفت: با کمک وزارت ورزش و جوانان مقداری بودجه برای بازسازی ورزشگاه تخصیص یافت و این در حالی است که ما تا قبل از تخصیص بودجه کار را با وجود بدهی نیز پیش برده بودیم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: بازسازی ورزشگاه با بهترین حالت در حال انجام است، اما ما نیاز داریم برای نگهداری از ورزشگاه نیز ردیف بودجه نگهداری تا داشته باشیم تا ورزشگاه  همیشه در حالت بازی قرار داشته باشد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.