سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۴ گلخانه در همدان

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۱۴ گلخانه در استان به مساحت ۸.۲ هکتار در هشت شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

حجت اله شهبازی  افزود: این گلخانه‌ها در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، کبودرآهنگ، بهار، رزن و فامنین افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان همدان گلخانه‌ای با مساحت هشت هزار و ۶۸۶ مترمربع افتتاح می‌شود، یادآور شد: در شهرستان ملایر نیز گلخانه‌ای با وسعت ۲ هزار و ۵۷۰ مترمربع مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از ایجاد سه گلخانه در شهرستان نهاوند با مساحت‌های پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع، هشت هزار و ۶۵۲ متر مربع و هفت هزار و ۵۷۴ متر مربع خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: سه گلخانه دیگر در شهرستان کبودرآهنگ به وسعت ۶ هزار و ۶۹۲ متر مربع، چهار هزار و ۶۲۰ مترمربع، و چهارهزار و ۴۵۲ متر مربع مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهبازی بیان کرد: در شهرستان رزن نیز ۲ گلخانه به متراژ‌های هشت هزار و ۴۰ متر مربع و چهارهزار و ۱۳۱ مترمربع در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی از بهره برداری سه گلخانه دیگر در شهرستان‌های فامنین با مساحت ۶ هزار و ۱۴۹ مترمربع، بهار با پنج هزار متر مربع و تویسرکان با ۲ هزار و ۹۳۰ مترمربع خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.