سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز مطرح کرد؛

آموزش در مراکز کودکان بی‌سرپرست جدی گرفته شود

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: مسائل آموزشی و تربیتی باید در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست جدی گرفته شود.

 محبوب علیلو در بازدید از مرکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست  در تبریز غفلت از امور آموزشی و تربیتی برای این کودکان را موجب خسران خواند و بر تقویت آموزه‌های دینی و آموزشی در این مراکز تاکید کرد.

وی رسیدگی به امور محجورین و صغار با حضور در مراکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست را از ماموریت‌های اصلی دادستانی خواند و افزود: آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان، مسئولین و کارکنان این مراکز از سوی دادستانی دنبال شده و پیگیری خواهد شد.

محبوب علیلو ادامه داد: مسائل متعددی همچون وضعیت تحصیلی، امکانات و برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی، سلامت و بهداشت کودکان باید در مراکز نگهداری با دقت مورد بررسی، رصد و کنکاش قرار بگیرد تا موانع و مشکلات در سریع ترین زمان رفع شود.

وی با بیان اینکه دادستان‌ها پدر معنوی فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند از زحمات مسئولین مرکز نگهداری و خیرین که پشتوانه محکم برای پیشبرد امور خیریه و عام المنفعه در آذربایجان و تبریز هستند قدردانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز ابراز امیدواری کرد کودکان تحت حمایت با تلاش و کوشش بتوانند در آینده به مدارج عالی دست یافته و در زندگی خود موفق باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.