سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات امدادگران هلال احمر استان به هزار و ۱۱۸ زائر اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از پانزدهم مرداد تاکنون امدادگران هلال احمر استان به هزار و ۱۱۸ زائر اربعین حسینی خدمات درمانی ارایه کرده اند.

کاظم فلاحی دوست گفت: در این مدت امدادگران هلال احمر کهگیویه و بویراحمد به عنوان استان معین خوزستان هزار و ۵۱ مورد خدمات سنجش فشارخون و ۶۷ مورد امداد و نجات، آسیب دیدگان گرمازدگی را به زایران اربعین ارایه کردند.
 
وی با اشاره به اینکه بازگشت زایران اربعین حسینی همچنان ادامه دارد بیان کرد: ۱۸ گروه متشکل از ۹۰ نیروی عملیاتی هلال احمر استان همچنان در حال ارائه خدمت به زایران اربعین هستند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: ۲ گروه از نیرو‌های متخصص هلال احمر استان در مراکز درمانی کشور عراق به زائران بیمار یا آسیب دیده از گرما در حال خدمات رسانی هستند.
 
فلاحی دوست با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر زائران پاکستانی به کربلای معلی قرار دارد افزود: همچنین جوانان جمعیت هلال احمر استان با ایجاد تابلوی راهنمایی و رانندگی به زبان پاکستانی سفر آنان را تسهیل کردند.
 
وی با یادآوری اینکه امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد آماده ارایه خدمات به حادثه دیدگان زایر و همه هموطنان هستند عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات با سامانه تلفنی ۱۱۲ تماس حاصل کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.