مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۸۰ نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان برای ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) خبر داد.

کاظم فلاحی دوست گفت: به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، ۸۰ نفر از اعضای فعال جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در رویداد فرهنگی مذهبی «قدم به قدم تا مسیر بهشت» برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن محتبی (ع) و امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد از ۱۱ شهریور شروع شده و تا پانزدهم این ماه ادامه دارد، افزود: در این رویداد اقدامات بشردوستانه‌ای همچون کمک به زائران مسن و ناتوان در اطراف حرم و سایر فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این رویداد موکب استان کهگیلویه بویراحمد نیز برپا شده است که در آن کار‌های فرهنگی همچون پخت نان محلی، نان بلوط، توزیع شربت و شیرینی و سایر اقدامات فرهنگی انجام می‌گیرد.

وی افزود: ایستگاه سلامت برای اندازه‌گیری قند خون و فشار خون و سایر ملزومات پزشکی برای زائران نیز برپا شده است.

فلاحی دوست بیان کرد: این رویداد در سال گذشته نیز برگزار شده بود، اما امسال با استقبال بیشتر اعضا روبرو شده است و داوطلبان از همه شهرستان‌های استان در این برنامه حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.