سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش مناف هاشمی به اروپاگردی ۲ عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص سفر ۲ عضو هیئت اجرایی به یک کشور اروپایی در جریان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس توضیحاتی را بیان کرد.

سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته المپیک ایران، در حاشیه نشست هیات اجرایی کمیته المپیک که امروز سه‌شنبه  ۶ شهریور برگزار شد، درباره سفر دو نفر از اعضای هیئت اجرایی به یک کشور اروپایی در حاشیه المپیک پاریس گفت: اعضای هیئت اجرایی کمترین زمان ممکن در المپیک بودند. اعضای هیئت اجرایی به عنوان سیاست‌گذار، مدیر و تصمیم ساز که باید اسناد را تایید کنند، نباید در چهار سال یک سفر بروند؟

او ادامه داد: اگر یک عزیزی با هزینه شخصی خود که حتی هزینه پاریس را هم داده و پول تو جیبی هم نگرفته ۲۴ ساعت برای کار شخصی برود باید بگویم نه؟ اینها چیزی نیست که دستاورد و نتیجه کاروان را زیر رسوال ببرد. آنها در زمان محدود و با اجازه رفتند آن هم با هزینه شخصی در برخی دوره‌ها اعضای هیئت اجرایی ۲۰ روز در المپیک حضور داشتند، اما حضور آنها در این دوره بسیار کمتر بوده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: به هر حال این افراد عضو کمیته ملی المپیک هستند و باید در این رقابت‌ها حاضر می‌شدند و این حق آنها بود و برخی افراد نیز با هزینه شخصی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.