سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معترضان اسرائیلی بزرگراه اصلی تل آویو را مسدود کردند + فیلم

جمعی از معترضان اسرائیلی در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو در قبال آزادی اسرا بزرگراه شمال به جنوب تل آویو را بستند.

صهیونیست‌های معترض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و خانواده اسرای اسرائیلی تظاهراتی را در بزرگراه ایالون، که از شمال به جنوب تل آویو امتداد دارد، برگزار کرده و از کابینه نتانیاهو خواستند که اسرا را به خانه بازگرداند.

تصاویری از تظاهرات که توسط رادیو ارتش اسرائیل به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که ده‌ها معترض در سراسر بزرگراه صف کشیده‌اند و آن را مسدود کرده‌اند، در حالی که بنر‌های بزرگ و عکس‌هایی از اسیران غزه در دست دارند.

پیش از آغاز جنگ در غزه، هر هفته اعتراضات گسترده‌ای علیه سیاست‌های نتانیاهو در اراضی اشغالی و تل آویو برگزار می‌شد. این در حالی است که پس از شروع جنگ و اسارت شهرک نشین‌ها توسط نیرو‌های حماس، اعتراضات آنها شکل دیگری گرفت. معترضان نه تنها از سیاست‌های اقتصادی و جنگ طلبانه نتانیاهو انتقاد کردند بلکه بار‌ها طی اعتراضاتی خواستار آزادی اسرا شده اند.

مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه هر بار با شرط و مانع جدید نتانیاهو روبرو شده و به سرانجام نمی‌رسد. پس از شکست مذاکرات در قاهره، حماس به تغییر استراتژی در قبال مذاکرات با اشغالگرانی روی آورده است که هر توافقی را به شکست می‌کشانند و در برابر توافق مانع تراشی می‌کنند.

مترجم: اعظم پورکند

برچسب ها: تل آویو ، صهیونیست ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.