سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا: احتمال حمله گروه‌های مقاومت به اسرائیل وجود دارد

آمریکا به دنبال انجام بخشی از عملیات انتقام‌جویانه حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در روز‌های گذشته، اعلام کرد که همچنان احتمال حمله گروه‌های مقاومت به اسرائیل وجود دارد.

 رویترز گزارش داد، پنتاگون امروز دوشنبه اعلام کرد که آمریکا همچنان ارزیابی می‌کند که تهدید حمله علیه اسرائیل توسط ایران و گروه‌های مقاومت همچنان وجود دارد.

پاتریک رایدر سخنگوی نیروی هوایی آمریکا به خبرنگاران گفت: من شما را به برخی از اظهارات علنی که توسط مقام‌های ایران و دیگران بیان شده ارجاع می‌دهم. ما همچنان به ارزیابی این موضوع ادامه می‌دهیم که تهدید حمله وجود دارد.

حزب الله لبنان صبح دیروز از انجام یک عملیات پیشرفته با تعداد زیادی پهپاد و موشک به عمق فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، یک حمله هوایی با تعداد زیادی از پهپاد‌ها به سمت عمق فلسطین اشغالی و به سمت یک هدف نظامی خاص دشمن اسرائیلی آغاز کردند. همزمان با آن رزمندگان مقاومت اسلامی، تعدادی از مواضع و پادگان‌های دشمن صهیونیستی و سکو‌های گنبد آهنین را با تعداد زیادی موشک در شمال فلسطین اشغالی مورد هدف قرار دادند.

حزب‌الله تاکید کرد که مرحله اول عملیات با موفقیت کامل انجام شد و به اهداف خود رسید. در این عملیات بیش از ۳۲۰ موشک کاتیوشا به سمت مواضع دشمن صهیونیستی شلیک شد. رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در این مرحله ۱۱ مراکز و پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر را در مناطق مختلف هدف قرار دادند.

بر این اساس، ماهیت عملیات انتقام جویانه حزب الله، پهپاد‌هایی است که یک هدف حیاتی و حساس نظامی را در عمق اراضی اشغالی مورد هدف قرار دادند و ۳۲۰ موشک هم برای منحرف کردن گنبد آهنین و تشکیلات پدافندی دشمن شلیک شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.