سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

انتقال خودرو‌های رها شده شهر مهران به پارکینگ

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خودرو‌های رها شده در شهر مهران به پارکینگ عمومی انتقال داده می‌شوند، گفت: زائران برای پیگیری خودروی خود با سامانه ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس بگیرند.

سردار جمال سلمانی در جلسه قرارگاه اربعین، گفت: با عنایت به اینکه برخی از زائران زمان برگشت خود را به روز‌های آخر صفر موکول کرده‌اند و از طرفی خودرو‌های آنان در حاشیه شهر و خیابان‌های شهر مهران رها شده، پلیس خودرو‌های آنان را به پارکینگ انتقال می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه انتقال خودرو‌ها به منظور ساماندهی و پیشگیری از سرقت صورت می‌گیرد، افزود: آن دسته از زائرانی که وسائط نقلیه آنها به پارکینگ منتقل شده می‌توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

وی اظهار کرد: همکارانم در مجموعه انتظامی شهرستان مهران با همکاری پلیس راهور موظف شدند پس از انتقال خودرو‌های رها شده به پارکینگ با نصب بنر در سطح شهر مهران، زائران را از محل دقیق خودروهایشان مطلع کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد انضباط ترافیکی، روان سازی تردد درون شهری و حفظ حقوق شهروندان مهرانی است.

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.