سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ یک از تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین ناشی از نقاط حادثه خیز نبود

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین ناشی از خستگی رانندگان بوده و هیچ یک به دلیل وجود نقاط حادثه خیز در جاده‌ها نبوده است.

فرهاد مهریاری  مدیر کل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بخش عمده ای از تصادفات جاده ای ناشی از خواب‌ آلودگی  و قصور رانندگان اتوبوس بوده است گفت: تمامی اتوبوس ها در جاده‌های کشور در ایام اربعین از لحاظ فنی و سلامت مورد تاییده و هیچ مشکلی نداشته اند و تنها یک یا دو مورد تصادفی که در این ایام رخ داده  که ناشی از قصور و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

او گفت: دو مورد تصادف که برای اتوبوس زائران اتباع در ایام اربعین رخ داده به دلیل نقص فنی اتوبوس‌های خود آن‌ها بوده که پس از بازرسی‌های انجام شده  مشخص شد که اتوبوس‌های اتباع پاکستانی نقص فنی داشته است.

وی بیان کرد:  حادثه ای که روز گذشته برای اتوبوس زائران اربعین در محور ساوه - همدان رخ داده به دلیل نقص سیستم ترمز بوده که در بررسی‌های بیشتر علت حادثه مشخص خواهد شد اما طبق بررسی‌های صورت گرفته چند مورد تصادفی که در این ایام رخ داده، عمده دلایل آن خواب آلودگی و قصور راننده بوده است.

مهریاری بیان کرد: در این ایام تعداد سرویس‌های رانندگان افزایش یافته است و طبق اعلام پلیس ساعت تردد رانندگان  ۹ ساعت آن هم در صورت استراحت کامل رانندگان است که البته با توجه به ایام اربعین تعداد سرویس های رانندگان افزایش یافته است.

مدیرکل ایمنی و ترافیک  سازمان راهداری بیان کرد: در ایام اربعین تمامی نقاط مشکل دار و حادثه خیز در محورهای منتهی به اربعین برطرف شده و در این ایام هیچ گزارشی ناشی از سقوط به دره و یا تصادف به دلیل خرابی جاده هاگزارش نشده است.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.