سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز مشاوران املاک تهرانی ۱۵ روزه صادر می‌شود

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران گفت: مشاوران املاک در استان تهران می‌توانند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها ظرف مدت ۱۵ روز مجوز خود را دریافت کنند.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  نظارت بر روند فعالیت مشاوران املاک افزایش یافته است و در حال حاضر شاهد کاهش فعالیت مشاوران املاک غیر مجاز در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مشاوران املاک تفاهم و همکاری با مرکز بهبود محیط کسب‌وکار منعقد کرده‌اند تا روند صدور فعالیت مشاوران املاک افزایش یابد گفت: طبق قانون تسهیل صدور مجوزها، بنگاه‌های معاملات بدون مجوز برای دریافت پروانه کسب در صورت کامل بودن مدارک و بارگذاری در درگاه ملی مجوزها در کمتر از ۱۵ روز می‌توانند نسبت به اخذ پروانه کسب خود اقدام کنند.

جنتی با اشاره به اینکه استان تهران بیشترین بنگاه‌های غیرمجاز در کشور را دارد گفت: همکاری اتاق اصناف و پلیس اماکن برای پیگیری ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز در این استان لازم و ضروری است گفت:  در حال حاضر نظارت های خود را افزایش داده ایم و در تابستان هم چندین مشاور املاک را به دلیل تخلف در بحث گرانفروشی و یا دریافت هزینه های مازاد به دلیل صدور کد رهگیری پلمب کرده ایم که با آنها برخورد کرده ایم.

خبرنگار: محبوبه کباری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.