سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۲۵۰ کلاس درس جدید تا آغاز سال تحصیلی در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲۵۰ کلاس درس تا آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

کلام الله صفری گفت: بخش زیادی از این فضا‌های آموزشی با ۱۷ هزار و ۹۲۰ متر مربع در سطح استان تکمیل شده تعداد اندکی از آنها مراحل نهایی تکمیل را طی می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز اقدامات و برنامه ریزی با حضور تمامی مدیران مدارس استان در شبکه شاد برای اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: لازم است که همه مدیران مدارس در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی پروژه مهر در سامانه مربوطه اقدام کنند.
به گفته او، به منظور رصد دقیق برنامه‌های پروژه مهر، ناظرانی برای نواحی و مناطق از سوی اداره کل استان تعیین شده که این کارشناسان بایستی به صورت روزانه و در صورت لزوم با حضور در منطقه نسبت به رفع مشکلات مربوطه اقدام کنند.
صفری همچنین خواستار تدوین نقشه راه برای پروژه مهر استان شد و افزود: همه معاونت‌ها و رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان بایستی برنامه مدون و مشخصی برای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی را در امر آموزش و فراهم کردن شرایط بهینه تحصیل فرزندان مردم را مهم دانست و بیان کرد: به منظور ارتقای جایگاه آموزش و پرورش، از همه امکانات و ظرفیت نهاد‌ها و افراد تاثیرگذار مثل ائمه جمعه و اعضای شورای آموزش و پرورش باید بهره‌مند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.