سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته دولت؛

۷۷ طرح شرکت گاز در خراسان جنوبی بهره برداری می‌شود

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت امسال ۷۷ طرح در حوزه گاز در استان به بهره برداری می‌رسد.

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان با گرامیداشت هفته دولت گفت: با اقدامات جهادی همکاران این مجموعه، گازرسانی در استان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری کرده است و رتبه اول را در گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها در اختیار داریم؛ در هفته دولت ۷۷ طرح با اعتبار ۷ هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

او از گازرسانی به ۵۱ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و افزود: ۱۴ طرح گازرسانی به نهضت ملی مسکن نیز از دیگر طرح‌ها است که با ۳۹ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده و به بهره برداری می‌رسد.

محمودی به افت فشار گاز در استان در زمستان پارسال اشاره کرد و ادامه داد: ۳ خط تقویتی در دهه فجر پارسال افتتاح و ۳ خط تقویتی نیز در هفته دولت امسال با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد تا مشکل افت فشار گاز در استان مرتفع شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی به افتتاح ساختمان اداره تعمیرات شرکت گاز طبس با اعتبار ۸ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: ادارات باید ۲۰ درصد برق خود را از طریق انرژی خورشیدی تولید کنند و یک کار تجمیعی از سوی شرکت گاز انجام شده تا برق تحویل شبکه شود.

او بیان کرد: احداث این نیروگاه با ظرفیت ۳۰۰ کیلووات و ۱۳.۳ میلیارد تومان اعتبار انجام شده که افتتاح می‌شود.

محمودی تصریح کرد: شرکت گاز استان بهینه سازی موتورخانه‌ها را در استان انجام داده و ۸.۲ میلیارد تومان از ابتدای امسال برای این موضوع هزینه شده است تا ناترازی انرژی کاهش یابد.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی جایگزینی بخاری‌های کم مصرف را از دیگر اقدامات این مجموعه برای کاهش ناترازی انرژی عنوان کرد و گفت: اجرای سامانه حفاظت الکترونیک دیگر اقدام شاخص این مجموعه است.

او با اشاره به اجرای خط انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان اظهار کرد: با افتتاح این خط پایداری انرژی در استان صورت گرفته که در ۱۷۶ کیلومتر با اعتبار ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اجرا شده و گاز در آن تزریق شده است.

محمودی به طرح‌هایی که در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود اشاره کرد و گفت: ۸ طرح با ۴۷ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می‌شود.

گازرسانی به بیش از ۲ هزار روستای خراسان جنوبی

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۲۶ ر وستای استان گازرسانی شده که ۹۱۶ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت داشته و همین ۹۱۶ روستا تکلیف شرکت بوده، اما همکاران با روحیه جهادی، به سایر روستا‌ها نیز گازرسانی انجام داده اند.

او افزود: تنها گازرسانی به روستا‌ها ملاک کار نیست بلکه شبکه‌ها نیاز به نگهداری دارند و تنها در خراسان جنوبی چنین ابتکاری صورت گرفته است.

محمودی از گازرسانی به ۱۰۰ درصد مناطق شهری استان خبر داد و تصریح کرد: ۹۹ درصد صنایع استان گازرسانی شده اند و ۹۹.۹ درصد روستا‌های استان گاز دارند.

برچسب ها: هفته دولت ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.