سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از ۳۰ طرح آبرسانی روستایی در خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت امسال ۳۰ طرح آبرسانی روستایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

دوستی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۴۰ طرح آبفا در استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با اعتبار هزینه شده ۴۰۸ میلیارد تومان وارد مرحله بهره برداری می‌شود.

او افزود: ۳۰ طرح در آبرسانی روستایی، ۸ طرح در آبرسانی شهری و ۲ طرح در بخش فاضلاب است.

دوستی اظهار کرد: در بخش آبرسانی روستایی در قالب ۳۰ طرح، آبرسانی به ۹ روستا، پایدار سازی ۷۱ روستا و اصلاح شبکه ۳۸ روستا با اعتبار قریب به ۲۰۵ میلیارد تومان انجام شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش آبرسانی شهری ۸ طرح با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان انجام شده که حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه آب شرب در شهر طبس و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال از سایز ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیمتر، حفر ۴ حلقه چاه آب شرب و احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی بیرجند، ساخت مخزن هزار مترمکعبی ارسک و آبرسانی به سایت نهضت مسکن ملی سربیشه از مهم‌ترین آن‌ها بوده است؛ همچنین در بخش فاضلاب هم دو طرح در شهر بیرجند با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

او عنوان کرد: ۹ طرح در شهرستان بیرجند، ۶ طرح در شهرستان طبس، ۲ طرح در شهرستان فردوس، ۴ طرح در شهرستان درمیان، ۳ طرح در شهرستان سربیشه، یک طرح در شهرستان نهبندان، ۳ طرح در شهرستان بشرویه، ۶ طرح در شهرستان خوسف، ۳ طرح در شهرستان زیرکوه و ۳ طرح در شهرستان قاین است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.