سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ۸۰ پروژه عمرانی در هفته دولت

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت،بیش از ۸۰ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و صد میلیارد تومان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد.

مهرداد جهان‌دیده در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت  بیان کرد: هفته دولت در واقع فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بهتر دستاورد‌ها و تلاش‌های ماندگار دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه خدمت به مردم است.
 
 وی افزود: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، سال جاری بیش از ۸۰ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
 این مقام مسئول با اشاره به نگاه ویژه دولت به شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها شاخص‌های توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.
 
وی اظهار کرد: بهره‌برداری از راه روستایی، زمین چمن مصنوعی، سردخانه ۷۰۰ تنی و صنایع فراوری خرما، مرغداری ۲۵ هزارقطعه‌ای و تولید مخازن پلی‌اتیلن از دیگر پروژه‌های هفته دولت به شمار می‌آید.
 
جهان‌دیده عنوان کرد: عملیات اجرایی ده‌ها پروژه دیگر در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هزار ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.
 
 وی ادامه داد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسئولان است که باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌گیری کرد.
 
 فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: در حوزه راه و شهرسازی شاهد آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی شهرک کارگاهی ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و طرح اقدام ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.