سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرالمومنین

پس از دو ماه وقفه، دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرالمومنین اراک در مدار خدمت‌ قرار گرفت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرالمومنین اراک گفت: این دستگاه حدود دو ماه مشکل داشت که با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی مجدد راه اندازی شد و اکنون به مردم استان خدمات می‌دهد.
ابراهیمی افزود: دو فرصت جدید برای بیمارستان ولیعصر اراک و محلات ایجاد خواهد شد به طوری که دو دستگاه جدید ام آر آی به مجموعه دستگاه‌های ام آر آی استان اضافه خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: از سال گذشته بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی از جمله سی تی آنژیو بیمارستان امیرالمومنین و بسیاری از تجهیزات پروژه‌های تازه افتتاح شده وارد دانشگاه علوم پزشکی اراک شد که اکثر تجهیزات جدید و به روز هستند.
امانی با بیان اینکه در بخش دولتی در زمینه دستگاه ام آر آی ضعف وجود دارد، گفت: حدود دو هفته گذشته دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرکبیر به مدار خدمت بازگشت که به سبب نبود این دستگاه و بار زیادی که به دستگاه بیمارستان امیرالمونین وارد شد این دستگاه دو ماه گذشته از مدار خدمت رسانی خارج شد.
او افزود: این دستگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان تعمیر شد و از امروز به مدار خدمت رسانی برگشت و اکنون در بخش دولتی بیمارستان امیرالمونین و امیرکبیر به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
امانی گفت: زمانی که دستگاه ام آر آی بیمارستان امیرکبیر خراب بود دستگاه بیمارستان امیرالمونین بیش از ۱۰۰ نفر پذیرش داشت که فشار به دستگاه سبب خارج شدن آن از مدار خدمت رسانی شد.
او افزود: سال گذشته درخواست دو دستگاه ام آر آی برای بیمارستان ولیعصر اراک و محلات داده شد که پیش بینی می‌شود در شهریور یا مهر ماه بتوانیم دریافت کنیم بنابراین از نماینده استان در مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود تا این موضوع را پیگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
لطفا بخش دندانپزشکی کودکان در بیمارستان راه آهن اراک ایجاد شود