سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات هلال‌احمر گلستان به بیش از ۱۴ هزار نفر در ایام اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از اتمام خدمات درمانگاه شهید صلح استان در عملیات اربعین ۱۴۰۳ و ارائه خدمات به بیش از ۱۴ هزار زائر اربعین حسینی خبر داد.

قاسم غریب آبادی با اشاره به استقرار درمانگاه شهید صلح در مسجد سهله شهر کوفه گفت: این درمانگاه از ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ با همکاری ۲۰ کادر درمان داوطلب در محل یاد شده مستقر شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: این تیم تا دوم شهریورماه به ۱۴ هزار و ۴۴۱ نفر خدمات درمانی ارائه کرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی تیم اعزامی گفت: خدمات درمانگاه شهید صلح شامل ویزیت پزشک، نوار قلب، سرم تراپی، تزریقات، پانسمان، اکسیژن تراپی، تست قند خون و همچنین رسیدگی به زائرین با عارضه گرمازدگی بود.

غریب آبادی با بیان اینکه درمانگاه شهید صلح برای دومین سال پیاپی به عراق اعزام شده است، گفت: اقدامات درمانی این درمانگاه به صورت سرپایی بوده و بیماران نیاز به خدمات خاص توسط همکاران ما به بیمارستان‌های عراق اعزام می‌شدند.

وی با اشاره به دیگر خدمات جمعیت هلال‌احمر در کشور عراق گفت: این استان علاوه بر تیم درمانی مسجد سهله، ۷ دستگاه خودروی امدادی، آمبولانس و تریلی و ۱۰ نیروی عملیاتی برای پوشش امدادی عملیات اربعین اعزام کرده است. همچنین یک تیم رسانه‌ای ۴ نفره از روابط عمومی به منظور همکاری با جمعیت مرکز در تبیین خدمات گسترده هلال‌احمر در عملیات اربعین به عراق اعزام شده بودند.

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.