سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح چندین طرح عمرانی در بخش نگین کویر فهرج

در دومین روز از هفته دولت، چند طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش نگین کویر به بهره‌برداری رسید.

 در دومین روز از هفته دولت چند طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش نگین کویر فهرج به بهره‌برداری رسید.

 افتتاح فاز اول طرح درجه بندی، بسته بندی و نگهداری خرما

 طیبی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج با اشاره به افتتاح فاز اول طرح درجه بندی، بسته بندی و نگهداری خرما گفت:  فاز اول این سردخانه به همت مجری با آورده شخصی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال احداث شده است و برای ساخت سالن بسته بندی پرداخت تسهیلات نامبرده در اولویت می باشد.

وی افزود: با اجرای این طرح برای ۵ نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج  نیز گفت: طی ۳ سال گذشته تعداد سردخانه و صنایع بسته بندی خرمای شهرستان از ۳۰ به ۳۷ واحد رسیده است.

 رفع تنش آبی روستای اسدآباد انگوری با حفر و تجهیز یک حلقه چاه 

سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج در مراسم افتتاح این طرح گفت: برای رفع تنش آبی روستای اسدآباد انگوری  یک حلقه چاه  با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال حفر و تجهیز شده است. 

وی افزود:‌این حلقه چاه به عمق ۹۶ متر و با دبی آب ۲۲ لیتر در ثانیه در مدت ۲ ماه حفر و تجهیز شد و برای راه اندازی این چاه ۱۴۰ متر خط انتقال برق اجرا شده است.

سعیدنیا بیان داشت: با اجرای این پروژه، تنش آبی ۶۳۰ خانوار با جمعیت بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر مرتفع شد. 

وی از زحمات مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استا، بخشدار نگین کویر، مدیران آبفای فهرج و نگین کویر، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای اسداباد تشکر کردند.

بهره برداری از آسفالت معابر روستای اسد آباد انگوری

 فرماندار شهرستان فهرج بیان داشت: طی هفته دولت امسال ۹۸ هزار متر مربع آسفالت معابر در ۱۷ روستای شهرستان و شهر فهرج به بهره برداری می‌رسد که طی ۳ سال گذشته این سومین مرحله است که شاهد افتتاح آسفالت معابر در این روستا هستیم.

به گفته پاکزاد ، رییس بنیاد مسکن استان کرمان این آسفالت به متراژ ۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن و دهیاری با مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

 بهره برداری از طرح پرورش شتر در بخش نگین کویر فهرج

به گفته زمانی فر، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش نگین کویر طرح پرورش شتر از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با تعداد ۱۵ نفر شتر با مشارکت صندوق کار آفرینی امید به همت بخش خصوصی اجرا شده است.

همچنین سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج گفت: طی پارسال ۹۳۵ نفر تعهد اشتغال شهرستان محقق شده است و بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اختیار شهروندان قرار گرفته است که جا دارد از کارگروه اشتغال شهرستان بخصوص دبیر کارگروه، احسان زاده رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.