سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح حدنگاری برای جلوگیری از اختلافات ملکی

معاون املاک مدیرکل کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی اجرای طرح کامل حدنگاری اراضی کشاورزی را موجب جلوگیری از اختلافات ملکی دانست.

عبدالعلی زاده در مراسم تحویل دادن اسناد مالکیت اراضی زراعی روستای نمرور شهرستان هریس گفت: اجرای طرح نگاری و سنددار شدن اراضی ضمن رفع اختلافات مردم و دولت و تعیین تکلیف اراضی موجب کاهش دعاوی حقوقی و ثبتی و همچنین جلوگیری از طرح دعاوی متعدد در دادگستری‌ها و پیشگیری از فساد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح حد و مرز اراضی کشاورزی و ملی مشخص می‌شود اظهار کرد: طرح حدنگاری در استان آذربایجان شرقی در حال پیشرفت است و شهرستان هریس در این خصوص در رتبه برتر استانی قرار دارد.

عبدالعلی زاده گفت: در روستای نمرور شهرستان هریس ۳۰۰ فقره سند مالکیت مربوط به اراضی زراعی و باغی این روستا با مساحت بیش از ۴۵ هکتار که طبق ماده ۱۴۲ قانون ثبت صادر شده بود به مالکان تحویل داده شد.

موسوی افشار رئیس اداره ثبت اسناد و املاک هریس گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۱۵۰۰ جلد سند مالکیت زراعی برای اهالی شهرستان هریس صادر شده که در مقایسه با سال قبل رشد پنج برابری در صدور سند در بخش زراعی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.