سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ طرح شهرداری زرند افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، ۳۵ طرح مختلف شهرداری زرند افتتاح شد. 

همزمان با سومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری بالغ بر ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال ۳۵ طرح مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاحیه طرح‌ها سیدرضا حسینی نژاد فرماندار، اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.

علی ضیاالدینی، شهردار زرند گفت: این طرح‌ها در قالب آسفالت و زیرسازی معابر خیابان‌های شهید عربزاده، صیاد شیرازی، فاضل، شهید باهنر، فردوس، ابوذر، حجت و مهدی آباد و شهرک‌های ولایت، امام (ره)، ولی عصر (عج)، امام سجاد(ع) جمعا با ۵۳۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت، ۱۳ هزار متر جدول گذاری معابر، ۷ هزار متر مربع فرش موزاییک، تکمیل پارک بانوان، بهسازی سالن مناسبت‌های بهشت زهرا، نورپردازی ۱۲ بوستان، احداث بهره‌برداری از فاز اول بوستان جنت از طرح‌های افتتاح شده شهرداری در سومین روز از هفته دولت بود.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها، بالغ بر ۱۲ هزار خانوار شهری از مزایای آن‌ها بهره‌مند شدند.

شهردار زرند خدمت به مردم را شیرین و نشاط آور دانست و بیان داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و خوشبختانه با وحدت و همدلی ایجاد شده بین شهرداری و اعضای شورای شهر اقدامات ارزشمندی در سطح شهر انجام گرفته و امید است که بیش از پیش شاهد ارائه‌ خدمات ارزشمندتری به شهروندان فهیم این شهر باشیم. 

سیدرضاحسینی نژاد، فرماندار با گرامیداشت هفته دولت از تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر در توسعه و آبادانی شهر قدردانی کرد.

برچسب ها: شورای شهر ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.