سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ درصد از تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت گرفت

معاون مرکز مدیریت راه های کشور گفت: پیک بازگشت زائران به کشور از روز گذشته آغاز شده و تا دو روز بعد از اربعین ادامه دارد و بسیاری از ناوگان در حال خروج زائران از مرز هستند.

مهدی مخبر معاون مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از دو روز گذشته پیک بازگشت زائران از مرزهای مختلف کشور آغاز شده است گفت: در حال حاضر همچنان مرز مهران به عنوان پرتردد ترین مرز کشور به شمار می رود و حدود ۵۰ درصد از زائران از این مرز تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد از زائران از ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده ای استفاده می کنند و بیشترین ناوگان که وارد مرز می شوند به طور معمول خالی هستند و به صورت پر زائران را به شهرهای مقصد می‌بردند.

او یادآور شد: روند بازگشت زائران به کشور از روز گذشته آغاز و تا دو روز بعد از اربعین ادامه دارد و در این زمینه تدابیر لازم برای زائران در نظر گرفته شده است.

مخبر بیان کرد: بعد از مهران بیشترین بازگشت زائران مربوط به مرز شلمچه است که در این مرز هم ناوگان مورد نیاز تامین شده است.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور یادآور شد: از سه میلیون زائری که وارد کشور عراق شده  بودند دو میلیون نفر وارد کشور شده و هنوز یک میلیون نفر در کشور عراق هستند که در این زمینه باید تدابیر لازم در دستور کار قرار گیرد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.