سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلع و قمع ۵ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در نکا

مدیر جهاد کشاورزی نکا از قلع و قمع ۵ فقره تغییر کاربری اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

سعید صمدی زرینی مدیر جهاد کشاورزی نکا گفت: برای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پنج فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان نکا قلع و قمع شد که سه فقره پلاک تفکیکی و دیوارکشی و ۲ مورد بنای نیمه‌کاره در دو روستای این شهرستان بود.

او افزود: بدنبال صدور دستور قضایی دادستان شهرستان، اکیپ اجرای احکام قضایی شامل مدیریت اموراراضی استان، اراضی، حراست و سامانه گشت ۱۳۱ این مدیریت، با همراهی عوامل انتظامی، ضمن حضور در منطقه خیر آباد و زرندین سفلی اقدام به قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب روستای مورد اشاره کردند.

مدیر جهاد کشاورزی نکا گفت: با کسب دستور قضایی، ۳ فقره پلاک تفکیکی و دیوارکشی و ۲ مورد بنای نیمه‌کاره در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و بیش از ۱۰ هزار متر مربع از این اراضی آزاد سازی و به چرخه تولید بازگشت.

او در پایان با بیان اینکه گشت‌های جهاد کشاورزی این شهرستان در حوزه امور اراضی شبانه روزی فعالند از شهروندان و روستائیان درخواست کرد هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی باغی، اعم از تفکیک، دیوارکشی، خاکبرداری، خاک ریزی، احداث بنا و ... را به مأمورین و مراکز جهاد کشاورزی و یا از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.