سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

بازگشت ۶۴ درصد زائران اربعین به ایران/ نگران برگشت هستیم

وزیر کشور از بازگشت ۶۴ درصد زائران اربعین به ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها دغدغه پلیس برگشت زائران به مقاصد خود است.

سردار مومنی وزیر کشور در گزارشی از آخرین وضعیت تردد و بازگشت زائران به کشور اظهار داشت: طبق آخرین آمار، تاکنون ۶۴ درصد زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند و از ۱۲ شب جمعه تا ۱۲ ظهر امروز جمعه بیش‌ترین ورود زائران به کشور را داشته‌ایم و موج بازگشت شدت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در تمام محور‌های اربعینی چه رفت و چه برگشت روان بوده و گره ترافیکی در هیچ جاده‌ای گزارش نشده است، ا‌فز‌ود: از زائران و هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم از همان مرزی که به عراق رفته‌اند به کشور بازگردند تا برای جا‌به‌جایی با مشکل مواجه نشویم.

جانشین پلیس راهور کشور تصریح کرد: همچنین از زائرانی که با خودروی شخصی به مرز‌ها مراجعه کرد‌ه‌اند می‌خواهیم حتما ضمن نظم عبور و مرور، در برگشت اگر خودروی آنها خالی است زائران را با خود ببرند. 

سردار مومنی تاکید کرد: تنها نگرانی پلیس برگشت زائران است چرا که پس از بازگشت با خستگی شدید مواجه‌اند و خواب‌آلودگی رانندگان را تهدید می‌کنند لذا از همه می‌خواهیم با آرامش رانندگی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
اتوبوس زیاد کنید‌